niedziela, 27 stycznia 2013

Marzenia o Francji cz2 - poduszki PATISSERIE

Jak wspominałam poprzednio, pracowałam nad kolejnym wzorem na stylowe poszewki w stylu francuskim. Jestem z nich bardzo zadowolona. Tak jak poprzednie, zarówno kolor materiału oraz nici utrzymane są w neutralnych kolorach. Dobrałam matowe, ceramiczne nici (są dla mnie ogromną inspiracją :)) w bieli, jasnym popielu, beżu i graficie.

"Patisserie" - czyli małe, zdobione ciasteczka. 

Mam nadzieję, że poszewka z takim wzorem będzie stanowiła delikatny,
ale przyciągający uwagę, ozdobny element wystroju wnętrza. 

A poduszki wyglądają tak: 


Wszystkie razem:


Poszewka w kolorze mlecznej bieli z beżowym haftem:

Poszewka w kolorze beżowym ( " lnianym) z grafitowym haftem: 

 Poszewka w kolorze mlecznej bieli z grafitowym haftem:

Ledwo skończyłam jedną rzecz, a w głowie już układają mi się kolejne pomysły!
Chyba jeszcze opracuję trzeci wzór do mojej francuskiej kolekcji :)

Dziękuję za odwiedziny


1 komentarz: