wtorek, 28 maja 2013

Kiedy kwitnie lawenda...

…Zbieramy ją na suszone bukiety lub suszymy drobne kwiatki.
Ich zapach zatrzymamy najdłużej w lnianym woreczku.
Co prawda do zbiorów zostało jeszcze trochę czasu, ale możemy się już do nich przygotować. Dlatego ogłaszam 

LAWENDOWE CANDY
do 30.06.2013

Nagrodą będzie lniany woreczek z haftem lawendy, oczywiście:)


Wszystkich zainteresowanych proszę o:
  • umieszczenie i podlinkowanie powyższego zdjęcia na swoim blogu
  • komentarz pod postem
  • osoby nie posiadające bloga proszę o podanie meila
Miłej zabawy:)


4 komentarze:

  1. Witaj. Zapisuję się bo woreczek piękny i przydatny. będzie pasował do mojedo pokoju. Mam w ogrodzie lawendę i chętnie zatrzymam jej zapach na zimę w Twoim woreczku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsi mało wygrywają ale co tam :) zobaczyłam że dodałaś coś nowego i to w lawendzie więc przyszłam podziwiać :) ostatnio choruję na lawendę ale to chyba przez tą wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. witam :) zapisuję się również i ja ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście zapisze się i ja! Śledzę, patrzę i podziwiam od dawna :)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Madlen

    OdpowiedzUsuń