poniedziałek, 7 października 2013

Moje " shabby chic"

Witajcie.

Bardzo mnie pochłonęła praca nad moimi poszewkami w stylu " shabby chic" - czyli: romantycznie, przytulnie, słodko. Ponieważ z tym stylem kojarzy się przede wszystkim kolor róży, mam zatem różowe poszewki w biała kratkę, lub odwrotnie, jak kto woli.
Ale ponieważ to jest MOJE, więc zrobiłam również popielate i lniano- beżowe.
Jestem ciekawa, które spodobają się Wam najbardziej?




I jeszcze kilka zdjęć z bliska. Nie mogłam się zdecydować, jaki dać kolor nici: ciepły , złotawy odcień beżowego czy zimny.  Była domowa licytacja, ale głosy podzieliły się po połowie, więc zrobiłam dwie wersje:)

Poniżej z ciepłym beżem:


Poniżej z zimnym beżem:


pozostałe zdjęcia z kolekcji możecie zobaczyć tutaj

Oczywiście im " głębiej w las" tym więcej pomysłów!!!!



Macie ochotę na własną poduszeczkę? Ja mam ochotę zrobić jeszcze czaro-białe!!!!
 Już niebawem. 













2 komentarze: